Màquina traductora

divendres, 20 de març del 2009

LA MALA EDUCACIÓN: BOLONYA vs O.T.

Ahir coincidiren a Palma dues mobilitzacions de joves (sí, joves que es mobilitzaven, heu entès bé), per motius molt diferents, això sí.

El grup més nombrós era el que volia participar al casting d´Operación Triunfo. Clar que sí. És com la “llamada de la selva”, des de petits ens estan dient (amb la televisió, la publicitat, els models socials imperants) que es tracta d´això: triomfar pel camí fàcil, ràpid i material… Fins i tot la política balear n´està plena d´exemples d´això… Però d´això ja en vaig parlar a un altre post.

Mentre aquests joves feien coa durant hores, altres es manifestaven a la UIB en solidaritat amb els joves desallotjats a Barcelona de manera violenta. I eren també agredits, en la seva protesta pacífica, per les porres fàcils dels antidistubis, tan oportuns com sempre baix la batuta de Ramon Socias, a qui ja hem demanat des d´EU que doni explicacions.

La Consellera d´Educació i Cultura del Govern ha al•legat la ignorància dels segons, i no ha tengut en canvi cap record per als primers. Quina mala educació, no?

2 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

La pseudoprogresía impone para nuestros hijos, no los suyos, una nueva educación basada en el relativismo moral incompatible con una cultura de esfuerzo, amor a la verdad y gusto por la búsqueda del conocimiento, el cual constituye la más potente fuerza liberadora de la pobreza. Por el contrario, la ignorancia y la generalización de la mediocridad producen la perversión del hombre libre. No hay que olvidar que una de las peores formas de violar los Derechos Humanos es someter a los niños a la ignorancia.


Hoy hablamos de la asignatura de Educación para la Ciudadanía y no porque sea una asignatura absurda o sin un contenido digno de tal nombre, sino porque en sus entrañas se cocerá el recuelo de lo peor del pensamiento totalitario; camuflado, eso sí, para que los niños lo asimilen desde muy pequeñitos. Relativismo moral y adoración del Estado. Desprecio por el individuo y la responsabilidad individual todo ello condimentado con grandes dosis de demagogia. Mucho buenismo, multiculturalismo y tolerancia, muchos golpes de pecho pero ni una sola idea encaminada a que los estudiantes salgan de su etapa escolar verdaderamente preparados.

Este video no es nada políticamente correcto. La gente se está espabilando mucho.

http://es.youtube.com/watch?v=2QzaV8iVX-0

www.lodicecincinato.blogspot.com